Isprinsessan..

En skön söndag är snart förbi. Måndag imorgon igen.
Helgerna går för snabbt.
Kan också bero på att jag jobbade lördagen så det har ju bara varit en kort helg.
Igår var vi inne i Kalmar på Larmgatan 10 och åt väldigt god mat.


Toast med skagenröra.

En toast med skagenröra till förrät och black & white till huvudrätt.
Fint som tusan.

Ante och jag hade en riktigt lugn lördags kväll med fotboll, melodifestival och en film på det.
Vi såg på hot chick.
Sevärd men tusan vad trötta vi var sista 45 minuterna man fick tvinga ögonen att vara öppna.

Vit tio tiden idag åkte Ante mot Stockholm för att se konsert med AC/DC.
Efter det fick det bli skottning vid fiket, tusan vad jobbigt det är och skotta.

Eftermiddagen spenderades i Broakulla.
Idag äntligen fick jag inviga mina nya heta skrillor.
Riktigt skoj och åka igen faktiskt, det trodde jag inte.
Har nog inte åkt skridskor på 8 år.
Men det sitter i ryggmärgen, isprinsessa som man är...



Ingen dålig piruett man får till!...


Har även ätit mina första våfflor för i år idag.
Det är gott.

Sen blev det lite tacos rester till middag.

Vad det är tråkigt och vara själv hemma, det är något av det värsta jag vet.


Lovade ju och lägga in en teckning.

Orginalet


Teckningen..

Ett väldigt bra tidsfördriv om man har tråkigt.

Nej tillbaka till Beck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0