..och igen..

Precis hemkommen från en liten promenad runt ER-sjön,
med ett litet stopp på fiket.
Är väldigt sugen på napoelonbakelse
Har varit det sen jag vaknade efter min middagslur i lördags.
Gör man napoleonbakelser varje dag så borde man få ta någon, någon gång per år.
I hopp om att det möjligtvis kunde vara någon över från dagen gick jag dit.
Men givetvis fanns et inga kvar, typiskt.
Får bli en annan gång.

Ikväll blir det nog lite fotbolls tittande på TV.
Det gick så där bra igår kväll, såg kanske tio minuter av Liverpool matchen sen somnade jag i soffan.

Sova är det bästa som finns.


I helgen ska vi ha Liam hos oss igen då hans föräldrar ska på möhippa/svensexa.
Alltid lika trevligt.
Varmt ska det bli också, kan inte bli mycket bättre.
Inviga utemöblerna kanske...


Är så mega trött på radioreklam.
Jag går där nere i bageriet i min ensamhet och lyssnar på den där förbannade radion.
Adam & Gry är trevliga att lyssna på men så fort det blir reklam så skruvar dom ju upp volymen.
Och den där fruktansvärda nya ICA reklamen, får mig sent på dagen att vilja slänga ut radion.
Så tjatigt.


Nu är det färdigt med fotbollen för i år för mig.
Går inte alls bra med min sträckning.
Får nog kolla upp det där så man är spelklar till vinterträningarna nästa år.
Längtar redan =)


Lite planer med fik nu, kan nog bli bra...


Imorgon är det den där vikingbowlingen igen, är det bara jag eller spelar dom inte väldigt ofta?

Seriepremiär för Jif på fredag.
Det får man inte missa.

Damerna har premiär mot Borgholm borta tror jag på Lördag,
 hoppas de vinner.

Igår cyklade jag och Ante sprang hans springrunda runt Krysseboda på 6 km.
Blir så nöjd när jag gjort något nyttigt.


En fantastisk låt
Timo Räisänen- You shook me all night long


Kommentarer
Postat av: AK

Ett tips...det finns ju andra radiokanaler där det inte är reklamavbrott...:-)

Sen måste jag säga att jag gillar folk som redan planerar för nästa fotbollssäsong...hehe

2009-04-23 @ 08:45:41
Postat av: malin

hej syster! tankte bara saga att dina ensamma dagar snart ar slut, snart sa ar jag dar o gor budapestbottnar (som om det handa ofta att jag gjorde innan liksom!! NOT;)) o da slipper du all trakig radioreklam o far hors min ljuva stamma till Josh Grobans you rase me up, haha erkann att du har saknat DET! ;);)



Timo Räisänen- You shook me all night, bra lat=)



ha det sa bra sa ses vi snart! ska bara lapa sol pa Bali en vecka forst:P



kramar!!!

2009-05-03 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0