6 Jan

Jaha nu var det slut på de röda dagarna på ett tag. Lite tråkigt.
Men det får väl gå.

Fick vara med i Nybro Open iaf.. Alla matcherna till och med.
Det är skoj med fotboll!
Det gick väldigt bra för oss tycker jag.
5-0,2-0,5-0 men det var ju iof lag som spelar i lite lägre divisioner men ändå.
Givetvis hade ju inte vi turen med straffarna i semifinalen så där tog det tyvärr slut..
Så snart går väl finalen av mellan IFK Kalmar och Lindsdal.. hejar nog på Lindsdal där tror jag.

Var och bowlade i fredags kväll.
 Var så fruktansvärt trött så det blev ett och annat fel steg i ansatsen.
Gick inte så bra poängmässigt men det var trevligt.
Somnade vid elva och vaknade vid halv ett... På lördag eftermiddagen alltså.. Sov rätt så länge.

Sen blev det släktkalas med start i bowlinghallen.
Gick dock inte så bra den här gången heller kom sist i mitt gäng.. Det där med bowling är nog inget för en annan.
Efter bowlingen åkte vi ut till Broakulla för att äta tacos.
Tacos är ju min favoriträtt så det var väldigt gott.
Kikade lite på småkronorna rätt så spännande synd att de inte vann.
Men dom är riktigt bra iaf.

Sen blev det diverse sånger med Kent och Ante i spetsen på gitarr ( ja o lite Monika då givetvis).
En väldigt trevlig kväll!!!

Idag har det bara blivit en slappar dag med lite plankstek och film.

Hittade förresten ett par nya fotbollskor + ett par springskor i Nybro i fredags fy tusan vad vältränad jag kommer att bli nu!!



Kommentarer
Postat av: AK

Jojje: Väldigt kul att läsa att det är skoj med fotboll igen...det har visst hänt en del sen i höstas...:-)

2008-01-07 @ 22:35:17
Postat av: Jojje

Ja det tycker jag med.. Hänt en hel del! =)

2008-01-08 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0