13/4

Jaha då var man själv då.. redan tröttnat på de.
Åka hem till mamma och pappa och äta lite mat kanske.

Min mamma ordnade en liten radiointervju åt mig igår.. så där kul inte riktigt min grej..
Han radio killen ringde i onsdags och undrade om inte vi ville vara med i deras tårttävling som dom ska ha för att dom fyller visst 30 år i år. Mamma låter ju naturligtvis positiv till de, så han sa att han kommer imorgon och gör ett litet repotage om oss och våra idéer på hur våran tårta ska se ut....
bara det att jag har ingen aning om hur den ska se ut.. men men man får väl hitta på ngt..
Och de värsta var att de var mej han skulle intervjua och inte mamma som sa ja till att han skulle komma..  tack för de! men gratis reklam är väl alltid bra.

Fint väder är de iaf härligt.. såg i tidningen att det skulle bli 5 grader nästa helg. hoppas dom har fel. tycker de kan vara varmt nu.
Härligt väder och spela fotboll i.

Fredagen den trettonde oxå. men ja har faktiskt inte haft ngn otur än men de kommer väl, dagen är ju inte slut än...

Nehe lite mat på det..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte du var jättebra i radion!

2007-04-16 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0